poniedziałek, 26 maja 2014

Naturalne mydełko od Jm Spa&Wellness ;)

W końcu pokusiłam się o recenzję naturalnego mydełka od Naturalna.eu :)
Jak widać, mam mydełko z Granatem :)

Nie mogłam się wcześniej przemóc do napisania tej recenzji, ponieważ... zapach mnie odstraszał.
Zauważyłam, że w recenzjach każdemu się ten zapach spodobał, mnie wręcz odwrotnie.
Jednak po pewnym czasie użytkowania zapach w końcu przestał mi przeszkadzać i zauważyłam inne fajne właściwości tego mydełka :)

Plusy:
-Dobrze oczyszcza skórę,
-Skóra jest przyjemna w dotyku,
-Potrafi zmyć z łapek nawet smar! (a niczym innym nie mogłam doczyścić!)
-Jest delikatne,
-Nie podrażnia skóry,
-Ma fajne drobinki do usuwania zbędnego naskórka.

Minusy:
-Tylko i wyłącznie ten zapach.

Niestety mam już końcóweczkę tego mydełka, a bardzo, BARDZO chętnie przetestowałabym inne, z tego względu mam w planach zakup pozostałych 2 rodzajów :)



Mydełka można dostać tutaj <klik> w cenie 10 zł za 2 sztuki, przesyłka gratis :) Uważam że to korzystna oferta:)
Produkt dostałam dzięki uprzejmości Jm Spa&Wellness.


17 komentarzy:

  1. chyba skuszę się na ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydełko też miałam okazję testować ale porównując je z mydełkiem naturalnym innej firmy której też miałam okazję testować mydełko wypada bardzo słabo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo widzę, że dużo plusów!:) Moim zdaniem bardzo ważną cechą jest zapach przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wiem czy pokusiłabym się na to mydełko przez ten zapach ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. takiego jeszcze nie miałam :) używam z glinką i sprawuje się świetnie, do tego ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie mydełka, ja miałam inne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz mnie zaciekawiłaś tym zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam takiego mydełka ale chyba sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne mydełka:) pozdrawia kolejny obserwator:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię naturalne mydełka, ostatnio zazwyczaj po takie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie wydaje się,że zapach granatu może być ciekawy, chociaż nie znam go akurat w mydle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ktoś miał limetke? chciała bym kupić ale nie wiem czy to dobry wybór :P

    OdpowiedzUsuń