piątek, 16 maja 2014

Kolejny paczuszkowy tydzień :)

Witam :)
W tym tygodniu kilka paczuszek zawitało i to mnie bardzo cieszy :)
Po kolei:
1. Kalendarz z zegarem wygrany na niszczpryszczu :)
Fajna sprawa, ładnie wygląda i jest ciekawy, ponieważ tam, gdzie wyświetla się godzina jest przezroczyste szkiełko, starałam się to pokazać na zdjęciu :)

2.  Gminna przesyłka:)
-Foldery
-Mapa
-Płyta DVD
-Pocztóweczki


3. Kolejna Gminna przesyłeczka :)
-Foldery
-Naklejki


4. Przesyłka powiatowa :)
-Mapki
-Foldery
-Długopis
-Przypinka
-Pocztóweczki


5. I jeszcze mamusina torba z niszczpryszcza :) Ja mam zieloną, mama pomarańczową, nie rozkładałam do zdjęcia, bo kilka wpisów wcześniej jest moja i tam widać jak wygląda w całej okrasie :)

Jestem zadowolona z przesyłeczek :)
Ale inna sprawa, że są juwenalia a pogoda kiepska :( Wczoraj był pochód juwenaliowy i padało, wiało, no masakra.
U Was też tak okropnie?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. fajne paczuuszki, gratuluje ! :))
    no u mnie niestety też pogoda kiepska, od rana leje i wieje - niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki.Fajna torba.Też taką chcę.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj to wiatr głowy urywa u mnie :/

    zbierasz kartki z różnych miejsc? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No świetny ten hm kalendarz!;) u mnie straszna pogoda... Deszcz wiatr i wgl be :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Ja miałem dostać od jednej firmy torbę sportową i nie dostałem już od nich żadnej odpowiedzi później...

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:) super zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza przesyłka fajniutka i torba też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty piszesz do tych firm ,żeby ci przysłali gadżety czy coś innego? Odpowiedz zależy mi :'(

    OdpowiedzUsuń