sobota, 29 marca 2014

Rozdawajka dla najaktywniejszego komentatora :)

Hej :)
Chciałam przypomnieć o moim comiesięcznym losowaniu na najaktywniejszego komentatora :D
Raz w miesiącu, 7 dnia miesiąca dokładnie losuję jednego z 6 najaktywniejszych komentatorów i darowuję drobny upominek :)

W najbliższym losowaniu, 7 kwietnia będzie to:
- Żel pod prysznic Isana :)
- Krem do rąk Green Pharmacy
- 2 próbeczki :)

Zapomniałam jeszcze wstawić to, co było w zeszłym miesiącu ( 7 marca) :)
A było to:

Natalia pisała, że paczuszka do niej doszła, więc świetnie:)

Zapraszam do wspólnej zabawy i życzę miłego weekendu :D




20 komentarzy:

  1. Bardzo fajna akcja nagradzająca wytrwałych czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele pod prysznic od Isany, wstyd się przyznać ale nie miałam jeszcze okazji się nimi raczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam żalu z Isany :p Może się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo zadowolona z paczki ;) dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze nic z Green Pharmacy warto zawalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten zel isany jest bardzo fajny aktualnie używam :)

    OdpowiedzUsuń