poniedziałek, 12 maja 2014

Co przyniósł zeszły tydzień :)

Witam w poniedziałkowy ranek :)
Ten wpis planowałam na weekend, ale byłam na komunii i wyszło jak zwykle... :)

Chciałam pokazać co wpadło w moje ręce w minionym tygodniu :)

1. Pendrive Kariera&Rodzina


2. Przesyłeczka od Gminy :)
-Mapka
-Foldery
-Dużo ekstra pocztówek :)



3. Od Gminy Lubanie pocztóweczka :)

4. Kolejna Gminna przesyłeczka :)
-Folder z mapą
-smycz
-długopis
-pocztówka


5. Będąc w sklepie Lewiatan zauważyłam promocję, że do zakupu jakiegokolwiek produktu milka bransoletka gratis :) A mnie długo na czekoladę namawiać nie trzeba :D
Oto bransoletka:
Może u Was też gdzieś dodają :D

A tymczasem życzę udanego poniedziałku :D Z pewnością się przyda :D
Miłego dzionka :)

21 komentarzy:

  1. też dostałam pendrive :) fajna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki :) do mnie też dotarł pendrive :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam taką bransoletkę z milki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pendrive zawsze może się przydać, takich rzeczy nigdy za wiele :)
    A skąd masz tyle takich świetnych pocztówek? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I do mnie dotarł pendrak :D Już myślałam, że go nie dostanę ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo a ja nawet nie wiedziałam o akcji z pendrive :( A szkoda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam na niego ponad 2 miesiące :D
      Tam są szybkie akcje, zazwyczaj w 15 minut sie wszystko rozchodzi, trzeba ich obserwować na face i trafić :)

      Usuń
  7. Muszę sobie kupić pendrive'a, bo od dłuższego czasu cały czas mi potrzebny, a zapominam o zakupie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Uwielbiam pocztówki... A pendrive zawsze się przyda :) Mam kilka nieużywanych, ale każdy kolejny est małym skarbem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :) z pendrivem nigdy nie mogę u nich trafić :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :-) może u mnie tez jest taka promocja :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy można jeszcze dostać taką bransoletkę ??

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojjjoj długo mnie nie było. :) Ale już jestem. Podoba mi się 1 i bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszą przesyłkę, pendrive miałam i ja kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie nie rozdawali + zazdroszczę pendrive :)

    OdpowiedzUsuń