piątek, 2 maja 2014

Jestem :D I będę częściej :) :)

Cześć Kochani!
Zacznę od tego, że długo mnie tu nie było (2 tygodnie) i stęskniłam się za blogowaniem :)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i w komentarzach i na mejlu, żebym wracała, jesteście kochani!! :)

A nie było mnie, bo choroba znów mnie rozłożyła do tego stopnia, że w lapa nie mogłam patrzeć.

I właściwie wciąż leżę, ale tylko z obolałym gardłem, więc postanowiłam że wracam na dobre tory :)
Ostatnio biednie z paczuszkami, ale od wczoraj piszę mejle i mam nadzieję, szybko zaczną się pojawiać :D


 W końcu przyszła do mnie druga zgrzewka wygranego Tymbarka :D ( tym razem brzoskwinia pomarańcza, ostatnio jabłko mięta :P )

I nie zapomnieli również o bileciku, jak przy ostatniej przesyłce :)

Oraz przyszła również spóźniona smycz z Maxxxa :)


A tymczasem lecę poczytać co u Was ( a mam co nadrabiać :D )
A Wam wszystkim życzę udanej majówki, i lepszej niż ja, czyli na łóżku z chusteczkami :D
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Jesteś usprawiedliwiona :D Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    Ps. Uwielbiam Tymbarka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przejmuj się ja od kilku tygodni choruję :P fajne przesyłki gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tymbarka:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki smakowity Tymbark :) gratuluję i zdrowiej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojaa ja chętnie przygarnęłaby takie karton o smoku arbuzowym <3 Mniam. No i zdrowiej i wychodź z tego łóżka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj całkowicie do zdrowia ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj do zdrowia
    Napiłabym się tymbarka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo zgrzewka :D Wypiłabym :D A smyczkę też dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś dostałem od kolegi zgrzewkę tymbarka za naprawę komputera :D Nie wiem kiedy wypiję bo właśnie wróciłem od MB i mam 30 litów soków :D
    Wracaj do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgrzewka Tymbarka poszłaby u mnie w pół godziny ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. zdrówka! :*
    tymbarka zazdroszczę..<3

    OdpowiedzUsuń
  12. mój ulubiony smak Tymbarka :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że już jesteś. ;) Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego Tymbarka sama bym wciągnęła :D

    OdpowiedzUsuń